שלושה משחקי פלייאוף לכבוד יום שלישי/ יונתן שגב

 

אביב הגיע, פלייאוף בא! איזה כיף שסוף סוף הגיעה התקופה בשנה שכל המספרים נעלמים, כל התיאוריות נגנזות וכל המאזנים הופכים לאבק – כולם (כמעט – יש משחק ביתי אחד יותר לקבוצה אחת מכל שתיים, ווטאבר…) שווים.

אני רוצה להסתכל על הפלייאוף בדיוק כמקום הזה, בו הרבה מאוד בלאגן של העונה הסדירה – פרסים, מספרים, אולסטאר, חודשים חסרי משמעות שמתנקזים למאבק של הרגע האחרון ו-82 משחקים בסה"כ – מתנקז למקום בו מתגלים גיבורים, אנשים חדשים. מקום בו התלקיד הקבוצתי, המנטליות והרצון יכולים לשנות הרבה יותר מיכולת הכדורסל נטו. כמו כן, זה המקום והזמן בו על הסופרסטארים – המנהיגים של הקבוצות שלהם בד"כ – מופעל לחץ מקסימלי – או שהם יחשבו לגיבורים או שיחשבו לכאלו שברגע האמת נחנקים.

את כל זה תוכלו לחוות הלילה, בכל שלושת המשחקים: ראשית כל, תראו האם הבאק-קורט של הראפטורס יכול להתחיל את ההתאוששות שלו מ, טוב, כל משחק פלייאוף בקריירה שלו בערך, ומנגד תוכלו לראות האם "המופע של יאניס" מציג פעמיים בקנדה או רק פעם אחת. על המשחק בבוסטון עדיין מאיבה התאונה המצערת של אחותו של איזייה ת'ומאס, ונראה האם הוא יוכל לתעל את הרגשות למקום שיעזור לסלטיקס – כי אם הם לא ינצחו הלילה, הם יכולים להיכנס לצרות רציניות – כשבאטלר ינסה להוביל את הבולס לעוד ניצחון חוץ מפתיע. את הלילה יסגרו הקבוצה של דוק ריברס, בה כריס פול ובלייק גריפין יצטרכו להעלות את משחקם, או יותר נכון, יצטרכו לקבל יותר עזרה אחרי ש-51 נק' משותפות של הצמד במשחק הראשון לא הספיקו, כשמנגד יעמדו כמובן הג'אז, שמגיעים אחרי האופוריה של הניצחון – וסל הניצחון המעולה של ג'ו ג'ונסון – ומקווים "לגנוב" משחק נוסף.

חדי העין ביניכם יכולים בוודאי להבחין שכל שלוש קבוצות החוץ הערב מובילות את הסדרה, מה שנותן למשחקים הערב משמעות מיוחדת יותר, כי לחזור מפיגור 2-0 כששני המשחקים הבאים של הקבוצה הם בעיר זרה זה לא דבר של מה בכך. בואו נתחיל!

 

2:00 (3) טורונטו ראפטורס  – (6) מילווקי באקס

 

 

 הבאקס מובילים 1-0 בסדרה.

מצבת פצועים: 

בטורונטו, סרג' איבקה נפצע בקרסול בגיים 1, אך צפוי לשחק.

במילווקי פרט לג'ברי פארקר כמובן, כולם כשירים.

 

אי אפשר – או קשה מאוד – לנצח בפלייאוף בלי שהכוכבים שלך נותנים את התפוקה עליה משלמים להם מיליוני דולרים בעונה. אם מישהו לא מאמין לי, הוא יכול לבדוק זאת על הראפטורס. למרות שהם הגיעו לגמר המזרח בשנה שעברה, אין ספק שזו לא הייתה הגעה מרשימה במיוחד אחרי שתי סדרות דחוקות, ושבגמר המזרח, הם כמעט ולא היוו יריב לקליבלנד. וזאת למה? כי קייל לאורי ודמאר דרוזן (שוב) קלעו פחות מ-40% מהשדה, כל אחד.

גם השנה, יכול מאוד להיות שזה מה שיקרה, אחרי גיים 1 פשוט נורא של קייל לאורי ופושר מאוד של דמר דרוזן. הרכז קלע 4 נק' בלבד, ב-2 מ-11 מהשדה, והיה -22 (הנמוך ביותר בקבוצה) בפלוס מינוס. המכה התשיעית בעשרת המכות, אם תרצו. דרוזן אמנם היה אגרסיבי, וקלע 27 נק' (13 מ-14 מהעונשין) אך גם הוא לא הבריק בלשון המעטה עם 7 מ-21 מהשדה והרבה החטאות מחצי מרחק.

שני הדברים האלה כמובן, קשורים גם להגנה של מילווקי, שעשתה עבודה נפלאה והתכוננה מצויין להתקפת הבידודים של הראפטורס. היא שמרה אותם על 36% מהשדה ו-21% מהשלוש, ניטרה את כל האיומים במשחק של טורונטו, וגרמה להם להסתמך יותר מידי על דרוזן שינסה לסחוט משהו ועל סרג' איבקה, שאומנם יכול מידי פעם לתפוס יום טוב (אני עדיין זוכר את המשחק המטורף שהיה לו לפני שנתיים עם אוקלהומה מול ס"א), אך הוא לא שחקן התקפה שאפשר להסתמך עליו בצורה קונסיטנטית.

מי שהפתיע לטובה, בשני צידי המגרש, היה גרג מונרו, שלהרגשתי נתן את הערך המוסף לקבוצה של ג'ייסון קיד עם נקודות יפות, עבודה נהדרת בקרשים ו-hustle plays שאי אפשר תמיד לראות בסטטיסטיקה. פרט לכך כמובן אי אפשר שלא לציין את ג'יאניס אנטטקונמפו פעם נוספת, שהראה לנו את כל הרפרטואר עם דאנקים מפלצתיים, עבודת הגנה מרשימה, פוסט אפ וכל מה שתבקשו.

משחק הגנתי הוא טוב יותר לבאקס, שרוצים לנצל את המיס מאץ' של יאניס על כל שומר ולגרום לטורונטו לנסות למצוא טריקים חדשים כדי להפעיל את ההתקפה החורקת שלהם.

הערב, לדעתי, הראפטורס יבואו עם תחושת דחיפות רבה יותר, כי כמו שכבר אמרתי – פיגור 2-0 בסדרה זה ברוך רציני. קייל לאורי יתעורר, כמו כן גם הקהל ולמרות עוד משחק עם סקור לא גבוה במיוחד הניצחון יהיה קנדי.

 

3:00 (1) בוסטון סלטיקס – (8) שיקגו בולס

הבולס מובילים 1-0 בסדרה.

 מצבת פצועים:

 

כולם יהיו כשירים, כשהיחיד שנמצא בספק למשחק הוא ת'ומאס, שככל הנראה ישחק.

 

מי ניצח לבולס את המשחק הקודם?

נכון, לג'ימי באטלר היו 30 נק' ו-9 ריבאונדים, רונדו ו-וויד נתנו משחקים טובים ועשו מגוון רב של דברים שחלכם הפתיעו גם אותי, אך אין ספק שרובין לופז ובובי פורטיס ניצחו את המשחק עבור הבולס. דאבל דאבל של הסנטר הפותח, ו-19 9 של הצעיר, נתנו לבולס את הניצחון. מה שהיה בולט היה השליטה דווקא בריבאונד ההתקפה של לופז – 7 מ-10 הריבאונדים היו אחרי זריקה לסל של השוורים.

בנוסף, העבודה בפיק אנד רול הייתה נהדרת, וזה גם בגלל ההגנה של בוסטון שלא התמודדה איתו כמו שצריך. פעם אחרי פעם לופז מצא את עצמו מול אחד הגארדים של הסלטיקס וכשה-2.13 של לופז נפגש עם ה-1.75 של ת'ומאס – די ברור איך זה ייגמר.

המשחק היה מאוד מפוזר, כשהקבוצות איבדו 31 כדורים במשותף, ולמרות אחוזי קליעה נמוכים (43% לבוסטון ו-42% לשיקגו), הסקור היה יחסית גבוה. כל קבוצה מצאה את הדרכים שלה לעשות נקודות, כשבבולס זה היה, כמו שכבר נאמר, דרך האופנסיב ריבאונד, ואצל הסלטיקס אלו היו השלשות – עם 14 קליעות מוצלחות מדאון טאון.

אני מאמין שאלו דברים שנראה במהלך כל הסדרה – הגבוהים והגארדים החזקים של שיקגו מנסים לקחת את המשחק לצבע ולהשתלט על הכדורים החוזרים, בעוד שבבוסטון ינסו לדחוף את הכדור מהר וליצור לת'ומאס נתיבי חדירה שיובילו לסלים קלים או לשלשות.

מאוד עצוב שדווקא ברגע הזה, שהיה אמור להיות אחד מהשמחים בקריירה של הרכז הקטן גדול, אחותו נהרגה. אני מקווה שהוא יצליח להתגבר על כך וינסה להיות מרוכז במשחק, אפילו שגם אם לא זה מובן – יש דברים חשובים יותר מכדורסל.

שלשום הוא היה מצוין, ופרט ל-33 הנק', הוא מסר כמה מסירות מפליאות ממש.

נראה האם הופעה נוספת כזו תספיק הפעם לבוסטון.

אני מאמין שכן. הסלטיקס ינצחו, רק בקושי, ויחזירו לעצמם את הביטחון בדרך לשיקגו.

 

5:30 (4) לוס אנג'לס קליפרס – (5) יוטה ג'אז

הג'אז מובילים 1-0 בסדרה.

 

 

מצבת פצועים:

ביוטה, כמובן, רודי גובר לא יקח חלק במשחק אחרי שיכול להיות שהפלייאוף הראשון שבו יקח חלק נגמר כבר אחרי 11 שניות. בקליפרס, אוסטין ריברס עדיין נעדר.

האם כל סיפור הפלייאוף של יוטה השתנה – והתקצר – תוך 11 שניות בלבד? יכול מאוד להיות.

לעניות דעתי, רודי גובר הוא השחקן הכי חשוב במערך הג'זי, כשמדובר כמובן באחד משחקני ההגנה הטובים בליגה וכשמדברים על קבוצת ההגנה הטובה בליגה (או אחת מהטובות, לא אכנס לקטנות) אין ספק ששחקני הגנה מעולה חשוב לא פחות משחקן התקפה טוב.

במשחק הקודם, הם הצליחו גם בלי גובר, כשג'ו ג'ונסון – כן כן – כבר בפעם המי יודע כמה סל ניצחון כשהשעון מראה 00:00.

ניצחון נוסף הערב, והג'אז יכולים להיות מאוד בטוחים בעצמם לקראת שני המשחקים הבאים, כשהסדרה תעבור ליוטה. עם זאת, ללא ניצחון הערב, יש סיכוי רב שהקו הקדמי החזק של הקליפרס יצליח להשיב לעצמו את הביתיות, בטח בהתחשב בעובדה שגובר בחוץ.

הקצב היה קצב יוטאי, כשהג'אז אכלו את כל השעון, כמו שהם נוהגים לעשות במשך כל השנה (הקבוצה המשחקת הכי לאט בליגה).

כך, האקספלוסיביות של הקו הקדמי של הקליפרס באה פחות לידי ביטוי, בגלל הגנה הצפופה של הג'אז והיכולת המוגבלת ליצור דברים בהתקפה עומדת.

אם הקליפרס רוצים לנצח, הם צריכים לעלות את הקצב, לזרוק יותר זריקות, ללחוץ יותר על ההתקפה של יוטה (למרות שהם עשו זאת כמה פעמים וקיבלו בק דור קל) בצורה מוצלחת וגם לקלוע טוב יותר מה-3.

 

אני מאמין שהם יעשו חלק מהדברים שכתובים למעלה, ובעזרת משחק טוב של קרופורד/רדיק יקחו ניצחון מרשים ב-15 נק'. 

 

אני הימרתי על 3 קבוצות הבית. אתבדה?

 

 

 

 

Subscribe
Notify of
278 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
פינקי
פינקי
7 years ago

צחקתם עליו, זלזלתם בו, אבל הוא עונה לכולכם על המגרש!
(האמת שאין לי מושג, לא ראיתי את המשחק הראשון של הג'אז, ומעבר לפיסקה הראשונה שגרמה לי לירוק את הקפה על המחשב מרוב צחוק לא קראתי את הכתבה)

ג'ו אינגלס גבירותיי ורבותיי, הוא תקוות הפלייאוף החדשה של הג'אז!

http://www.espn.com.au/nba/story/_/id/19181613/difference-maker-joe-ingles-set-cash-new-nba-contract

רועי ויינברג
Admin
Reply to  פינקי

ג'ו אינגלס מקבל כתבה מחמיאה בהום פייג' של ESPN. הכל התחיל פה.

פינקי
פינקי
7 years ago

מבחינת הימורים אני איתך, לדעתי ערב שיאזן את 3 הסדרות, כשהיחידה שאני מתלבט לגביה היא טורונטו, בכל זאת, מסורת של צ'וקינג וכל זה…

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

מצויין. או שאחצה את המסך או אסתכל שעה על טורונטו ואז אעבור לבוסטון

Berch
Berch
7 years ago

תודה על הפרוויו
נורקיץ' חסר מאוד בפורטלנד…. לדעתי הוא שינה להם את העונה….

אבי
אבי
7 years ago
Reply to  Berch

איך פרוטלנד קשורה למשחק הערב? 🙂

אבי
אבי
7 years ago
Reply to  אבי

פורטלנד*

המשגיח
המשגיח
7 years ago

מעולה יונתן. מהמר על ניצחון אחד של קבוצת חוץ.

שגיא נאור
שגיא נאור
7 years ago

תענוג ג'וני, פריוויו מעולה

הפציעה של גובר במשחק הראשון צריכה להיות סיבה נוספת לאקסטרה קרדיט לקווין סניידר, עם כל הכבוד לדאנטוני, מאמן העונה שלי.
הפציעה הדגימה כמה ההגנה של הג'אז היא הרבה מעבר ליכולת האדירה של הסנטר והיא בעיקר הסכמות והמערך של סניידר, מה עוד שזה קרה תוך כדי משחק, דבר קשה בהרבה מאשר להתכונן למשחק בידיעה שהוא ייעדר.

bobby
bobby
7 years ago

תודה על הפריוויו!

וואלה, מצד אחד זה יהיה נחמד אם התחזית שלך תפגע, כך שנקבל לפחות 3 סדרות בתוצאה 1-1 ופוטנציאל להמשך צמוד.
מצד שני – קשה לי להאמין שכל 3 הקבוצות הביתיות שפישלו פעם אחת, לא יפשלו שוב – ובהחלט לכל אחת מהן יש פוטנציאל כזה –
טורונטו כבר עשו את זה בסיבוב הראשון לפני שנתיים מול הויזארדס, הקליפרס הם.. הקליפרס, ובמקרה של בוסטון – פשוט ניכר שהמאצ׳אפ שלהם מול הבולס הוא בעייתי.

נחכה ונראה מה יהיה.. האם קרה פעם שאחרי 2 משחקים בסיבוב הראשון 3 קבוצות ביתיות היו בפיגור 0-2? מישהו מתנדב לבדוק את הנתון הזה?

הייט-אשברי
הייט-אשברי
7 years ago

לא נראה לי שכל 3 קבוצות הבית יאזנו את הסדרות . אני חושב כמו המשגיח – אחת משלוש קבוצות החוץ תעלה ל- 2 : 0 . טורונטו תאזן את התוצאה , ולכן ההימור שלי על זו שתגנוב עוד אחד בחוץ הוא על שיקאגו או יוטה.

סומסום
סומסום
7 years ago

תודה ג'הונתן.

1, 1, 1 נראה הניחוש היחיד להערב.
בעל כורחי אסמן פה עוד נצחון חוץ. מי זה יהיה?
במזרח צפויים שני בלואו אאוטים, לכן נלך על הלבנונים מחוף לבנון, יוטה זאז, שתעלה ל-2:0 על הקליפרס. יאללה רודי מלחמה.

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago

תודה על הפריוויו.

שידורים בערוץ הספורט הרגיל-
באקס-רפטורס
ג'אז- קליפרס

(משיקגו-בוסטון עדיין מתעלמים בשלב זה).

עגל
עגל
7 years ago

תודה יונתן על הקדימון.
אני חושב שכל שלוש הסדרות יתאזנו ל 1-1.
טורונטו בעיני עדיין פייבוריטית בכירה מול מילווקי – הגיל והניסיון יעשו את שלהם. טורונטו עשתה חיים קשים מאוד לקאבס בשנה שעברה והיא תתקדם מעבר למילווקי הנאיבית.
אם רודי גובר לא חוזר הקליפרס יקחו את הסדרה, עם כמה שחבל לי על הג'אז הסימפטיים.

צביקה
צביקה
7 years ago

אני ממש בעד בוסטון, אבל לדעתי הם הכי פגיעים כאן. דויין וייד מריח דם, וכמו כריש הוא הולך לנצח. אני לא רואה תשובות לבוסטון לנקודות התורפה שנחשפו. רק הצגה גדולה בהגנה של הבוסטון יכולה לשנות את זה, אבל אני חושש שאין להם את זה. עכשיו במאני טיים יש לשיקגו עדיפות, ולמרות שבוסטון לא ישברו, אני חושש ששיקגו הולכים לקחת את המשחק ואת הסדרה בעקבות זה.
לעומת זאת, למרות שאני בכלל לא קובע איך יגמרו הסדרות, אין מצב בראש שלי שקליפרס וטורונטו יפסידו את המשחק הזה. טורונטו/קליפרס ידעו לעשות התאמות ולנצח, מילווקי מנטלית תסתפק בזה שגנבה את הביתיות, וממש כנ"ל יוטה.

רועי ויינברג
Admin

אחלה פריוויו. יוטה עולה היום ל-2:0.

Mbk
Mbk
7 years ago

טורנטו
שיקגו
יוטה

שיהיה שמח

The Comedian
The Comedian
7 years ago

בתור אדם שהשתעמם (או ברח מללמוד למתכונת במתמטיקה בעוד 10 ימים) הגעתי לקריאת קטעים חביבים ביותר בדף כדורסל שפל בפייסבוק עד שהגעתי לסיפור הכי לא צפוי שהגעתי אליו (והיו מתחרים ראויים) http://hazavit.co.il/%D7%9E%D7%9C%D7%95-%D7%95%D7%90%D7%A0%D7%99/ חובבי כדורסל המכללות בוודאי יזהו את השם. בגדול לא להיות מופתעים אם נמצא אותו יעוד שנה או שתיים מכדרר באיזה בני הרצליה…

צביקה
צביקה
7 years ago
Reply to  The Comedian

תודה על זה! זה יופי של טור

עידן עופר
עידן עופר
7 years ago

מצויין, תודה רבה. שלושה משחקי מפתח של כל הקבוצות שאיבדו את הביתיות עד עכשיו. מאמין שכל קבוצות הבית ינצחו הלילה עם סיכוי להפתעה נוספת בטורונטו.

שייקה
שייקה
7 years ago

מעולה יונתן, תודה.

יש לי זמן למשחק אחד על הבוקר. המלצות?

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
7 years ago
Reply to  שייקה
שייקה
שייקה
7 years ago

אוי זה מעולה

צביקה
צביקה
7 years ago

הם גדולים!

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
7 years ago

לייק

LTHE KING RUSSEL
LTHE KING RUSSEL
7 years ago

נ.ב.
מישהו קרא או שמע או מה שלא יהיה על פציעהשל KD(שמעתי גם על ליונגסטון שעצר נהדר את הגארדים של פורטלנד)

פליימיקר
פליימיקר
7 years ago

מילווקי לדעתי לוקחת את המשחק הלילה
יאניס הופך להיות מגה סטאר הוא נראה חד ובשל להדיח את טורנטו שלא מצליחה כבר כמה שנים לייצר מסורת כל פלייאוף הכל הולך שם קשששהה
ומילווקי נראת מאוד מאורגנת

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
7 years ago

מה מצבו של קאפקייק?

אהרון שדה
7 years ago

3-1
3 ….סדרות שיעמדו הערב ב 1-1….ואם לא אז יהיה עצוב מאד בבוסטון הלילה.

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
7 years ago
amitlahev
amitlahev
7 years ago

תודה על פריוויו מצוין. לדעתי הולכות להיות פה מלחמות עולם, בעיקר בבוסטון. קשה מאוד להמר.

amitlahev
amitlahev
7 years ago

תודה על פריוויו מצוין. לדעתי הולכות להיות פה מלחמות עולם, בעיקר בבוסטון. קשה מאוד להמר.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
7 years ago

Pציעה בנבא היום=מנוחה מכוונת

חוץ מזה שגם בלי הקאפקייק הם לוקחים את יוסטון בקלות בגמר המערב.

גיא
גיא
7 years ago

גדול הפריוויו

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
7 years ago
ברוך רובין
ברוך רובין
7 years ago

טורנטו פתחו בטירוף, אבל אני פשיט מת על מילווקי כאלה ארוכים כאלה אתלטים,

ברוך רובין
ברוך רובין
7 years ago

הבאקס 3-9 אבל מחטיאים זריקות קלות הנעת כדור יפה

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
7 years ago

הבאקס מנצלים כל יתרון שלהם עד הסוף. ההיפך מטורונטו עם הכדורסל המחורבן. כמה כישרון יש בקבוצה הזאת וכמה היא לא מנצלת אותו

ברוך רובין
ברוך רובין
7 years ago

ראיתם את הקהל בטורנטו מחוץ לאצטדיון, למען השם קור 42°.

ברוך רובין
ברוך רובין
7 years ago

יאניס פתח רע את המשחק הוא מחטיא זריקןת מתחת לסל שהוא קולע בעיניים עצומות, כמובן שהראפטורס ממקדים את ההגנה בו אבל הוא לא יחטיא זריות כאלה כל המשחק.

גיא
גיא
7 years ago

אני אוהב את מלווקי, לדעתי גם קליבלנד תתקשה מאוד מולם

ברוך רובין
ברוך רובין
7 years ago
Reply to  גיא

אני לא יודע למה זה אבל במשחקים בפלייאוף המזרחי נוצרת לה הרגשה של אינטנסיביות של מאבקי כוח, פיזיות שלא נוצרת לי במשחקים במערב.

חזי
חזי
7 years ago

למישהו יש קישור אחר?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
7 years ago
חזי
חזי
7 years ago

תודה רבה!

גיא
גיא
7 years ago

טורונטו מצאו את המוג'ו

ברץ
ברץ
7 years ago
Reply to  גיא

איזה מוג'ו?
שלוש התקפות רצופות הסתיימו בזריקות 3, שתיים של איבקה אחת של טאקר, הכי קרוב שהגיעו זה פגיעה בין הטבעת ללוח.
לא נורא, אוטוטו דרוזן יחזור ונחזור לראש בקיר שהתרגלנו אליו.
ההתקפה של טורונטו כל כך מקרטעת ומסמכת על אייסוליישן כבר שלוש שנים.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
7 years ago

מה ספנסר הוז עושה בחיים?

wilko
wilko
7 years ago

איפה ג'ון הנסון?
גם משחק קודם הוא לא שיחק

tripledouble
tripledouble
7 years ago

לאורי מתפקד הרבה יותר טוב כשהוא בfuck it mode וכנראה שהוא צריך להיות בפיגור בסדרה כדי להגיע למוגו הזה

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

טורונטו משחקת את משחקה הרגיל, וזה טוב.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
7 years ago

איפה מונרו לעזאזאל? חזרנו למשחקי אגו של קיד?

wilko
wilko
7 years ago

אשמח לתשובה על הנסון
הוא לא מופיע במצבת הפצועים

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago
Reply to  wilko

לך לאתר שלהם ותבדוק

tripledouble
tripledouble
7 years ago

מילווקי אחת הקבוצות הכי ארוכות שראיתי, כל אחד עם מוטת ידיים של 3 מטר

גיא
גיא
7 years ago

מי יביא לינק לבוסטון?

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
7 years ago
tripledouble
tripledouble
7 years ago

רונדו מדהים, כמה חוכמת משחק וסבלנות

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
7 years ago

כשהברגים מתחברים אין כמו לצפות ברונדו משחק!

tripledouble
tripledouble
7 years ago

+9

גיא א
גיא א
7 years ago
Reply to  tripledouble

לרונדו יש לפעמים ניצוצות אמיתיים של גאונות כדורסל.

אסרו חג בעבותים
אסרו חג בעבותים
7 years ago

לא מבין את סטיבנס, השמירה על רונדו לקויה מאוד, מדוע נצמדים אליו? כל הליגה יודעת שחובה חובה חובה לתת לו מטר שינסה לנגר בזריקות מרחוק, במקום זאת נצמדים אליו והוא מנצל זאת לליאפים.

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
7 years ago

יאניס עם 6 O RE טורנטו כולה עם 4

tripledouble
tripledouble
7 years ago

רונדו לא רואה בעיניים איזה ניהול משחק של גאון

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

אתם זוכרים – אני מקווה – שבחרתי בשיקגו לנצח את הכל. ובראד סטיבנס הוא אוברייטד אחד גדול.

Mbk
Mbk
7 years ago
Reply to  מנחם לס

זאת לא הייתה הקליפרס 😉

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago
Reply to  Mbk

שיקגו על קליפרס בגמר

Mbk
Mbk
7 years ago
Reply to  מנחם לס

בפעם הבאה שאתה בארץ אני לוקח אותך על הכתפיים מנתב״ג להוד השרון אם זה יהיה הגמר

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

גיא! איחולים על האקרדיטציה. יהיה לך אחלה משחק לכסות בשיקגו. משחק יום א', נכון?

גיא א
גיא א
7 years ago
Reply to  מנחם לס

כן! אני מאד מתרגש. אפילו קניתי עדשה למצלמה הצנועה שלי כדי לספק תמונות איכות. אני אשתדל להגיע מוקדם לתת כיסוי נרחב. אם תתנו לי גישה לפייסבוק אני אנסה גם לתת קצת שידורי לייב מאחורי הקלעים

סומסום
סומסום
7 years ago

אחרי 0-7 לבוסטון, פתאום שיקגו מתחרפנת, ונראית כמו הקבוצה הכי טובה בעולם.
הסלטיקס צריכים להיזהר ולהגיב עכשיו, הם בהלם. כולל טכנית ל-IT.

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

רונדו נראה כמו בימיו הגדולים בבוסטון

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
7 years ago

מה יש לקיד נגד דלי ומונרו? המחליפים שלהם לא עושים כלום

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

מידן, שיקגו על קליפרס היתה נבואתי. עם הקליפרס טעיתי בגדול. בקשר לשיקגו? נחיה ונראה

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
7 years ago

מי המאמן בשיקגו הויברג או רונדו?
שניהם על הקווים ומי שצועק ומסמן לשחקנים זה רונדו

Mbk
Mbk
7 years ago

זה עדיף לדעתי
רונדו היה במשחק פלייאוף או שניים

גיא א
גיא א
7 years ago
Reply to  Mbk

רונדו מאמן את הצעירים כל העונה. הוא זה שתמך בהם שהויברג שיגע אותם עם ספסולים, הוא זה שעובד איתם לפני כל משחק אז אני לא מתפלא שהם מקשיבים לו עכשיו

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
7 years ago

קיד פשוט מטומטם. רק החזיר את מונרו והמשחק חזר לחיות. מה הוא משחק עם הרוקיז האלה כל הזמן! עקשן מפגר

tripledouble
tripledouble
7 years ago

לתומאס יש יכולת מעצבנת לסחוט פאולים כמעט טוב כמו לרבי

שעיה
שעיה
7 years ago

שיקגו קבוצה מעולה. חבל שקליבלנד הצליחו לברוח מהמפגש איתם.

אהוד
אהוד
7 years ago

מילווקי
שיקגו
יוטה

tripledouble
tripledouble
7 years ago

נו באמת כל כניסה של אייזאה לסל זה פאול

שעיה
שעיה
7 years ago

היה פעם ניצחון 4-0 של מקום 8 על 1

Mbk
Mbk
7 years ago
Reply to  שעיה

לא
לרוב 2-4

Mbk
Mbk
7 years ago
Reply to  שעיה

דנבר ניצחה 2-3 את סיאטל ( אז הטוב מ 5 )
הניקס ניצחה 2-3 את מיאמי ב 99
גולדן סטייט ניצחה 2-4 את דאלס ,כנל ממפיס לספרס ופילדלפיה לבולס

סומסום
סומסום
7 years ago

רונדו, די-ווייד, באטלר, מירוטיץ', רולו – כל החמישיה הפותחת של שיקגו בפלוס דו ספרתי, מירו עם 17 ורונדו 18. וכל המחליפים במינוס.

אהוד
אהוד
7 years ago

התכוונתי קליפרס

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
7 years ago

מילווקי מנצחת את החצי האחרון של כל רבע מלבד הראשון חוץ מהראשון אותו הפסידה בנקודה(ז"א אחרי 6 דק' הם היו בפיגור 2 ובסוף הרבע ב3)
את הדקה האחרונה של הרבע השני הם נצחו 5-0(ומנקודת האמצע בנקודה)
ואת המחצית השניה של הרבע השלישי הם נצחו ב11 נק' שגם פה את הדקה האחרונה הם מנצחים 5-0

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
7 years ago

כמובן שזה מימא אומר שהם מפסידים כל תחילת רבע כמו הריצה הזו בתחילת הרבע הרביעי של טורנטו 8-0

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
7 years ago

*מימלא

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago

יאללה בטורונטו כל מוכר פופקורן דופק ריקוד מטורף על המדרגות זה בטח טוב למכירות.

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

איבקה נותן משחק נשמה בטורונטו

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

דלבדובה – שלשה נהדרת – 7 הפרש לטורונטו

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
7 years ago

מומנטום מומנטום מומנטום

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

מילווקי חוזרים למשחק בגדול

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

מיקר עוד יהיה שחקן!

Mbk
Mbk
7 years ago
Reply to  מנחם לס

ואז ייתברר שהוא בן 33 והוא יפרוש בשיא

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
7 years ago

רבע רביעי שכולו חד צדדי לכל כיוון ריצת 11-0 של טורנטו ואח"כ ריצת7-0 מילווקי

סומסום
סומסום
7 years ago

מילווקי היא קבוצת העתיד של המזרח והליגה, ולא משנה מה מספרים לעצמם האוהדים של הניקס.
יאניס, ת'ון מייקר, ג'בארי שעוד יחזור – הבאקס אוספים להם ברחבי העולם כל מיני מוטנטים מפחידים עם ידיים באורך 3 קילומטר, מלמדים אותם כדורסל, הקבוצה הזו מתחילה להיראות כמו תמנון. וכמעט כולם רוקיז, בתכלס.

Mbk
Mbk
7 years ago
Reply to  סומסום

ג׳אברי בסימן שאלה גדול
לא הרבה שחקנים חזרו אחרי 2 פציעות ברכיים
דווקא בעונה שהוא היה א-דיר

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

מייקר יכול לשחק עבור אוסטרליה, ויכולה להיות להם בוצה גדולה!

Mbk
Mbk
7 years ago
Reply to  מנחם לס

בעיקר אם קיירי אירווינג היה בוחר לשחק שם ,מה שכבר לא יקרה כי הוא שיחק בפסים והכוכבים

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago
Reply to  Mbk

דלבדובה עושה משחק נגד טורונטו! כמה שהקאבס צריכים אחד כמוהו!

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

מילווקי קטינו הפרש ל-1

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago

יאניס!

סומסום
סומסום
7 years ago

יאניס!
רק נקודה לטורונטו, שתיים דקות וחצי לסוף. מי היה מאמין.
וואי וואי וואי אם הרפטורס מפסידים גם את זה.

tripledouble
tripledouble
7 years ago

פשוט לא יאומן הצוקינג של טורונטו, מה נסגר איתם

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago
Reply to  tripledouble

לאורי שחקן רך שמתחבא

tripledouble
tripledouble
7 years ago
Reply to  מנחם לס

לאורי מאכזב אותי בינתיים, חשבתי שאחרי שנה שעברה הוא ודרוזן יטרפו את הפלייאוף, בינתיים קורה בדיוק ההפך

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
7 years ago

וואוו
איך הסטטיסטיקות שלי לא משקרות
כמו שכתבתי למעלה מילווקי מנצחת בחצי השני של כל רבע(נקווה שזה ישאר כך)

סומסום
סומסום
7 years ago

מתבקש שהרפטורס יילכו עכשיו לדרוזן, עם יכולת סחיטת העבירות שלו.

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

לטורונטו אין סכוי נגד הקאבס, אבל למילווקי יש כי הם אתלטים מס' 1 בליגה

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

איזה שלשה של הגריק

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

דרוזן מחזיר ב-2

סומסום
סומסום
7 years ago

וואי וואי, אלוהים קנדי הערב. שתי שלשות פתוחות לברוגדון, אין אנד אאוט, ודלי, שהוא פשוט שחקן אחר ממה שהיה פעם.
הרפטורס הולכים לצאת מזה נראה לי, ובנס גדול.

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
7 years ago

זו השלשה הראשונה של יאניס בסדרה (1 מ4 בסהכ והיום 1 מ2)

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

למה הנסן לא משחק בכלל?

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago
Reply to  מנחם לס

אולי הפסיד את מקומו. למעשה באמח שזה מה שקרה

שעיה
שעיה
7 years ago

הורפורד גבוה, חזק, בחור טוב שתורם לצדקה. כדורסל הוא לא יודע. פשוט שחקן מיותר

Mbk
Mbk
7 years ago

צריך להוציא את המגבים בטורנטו
הולך להיות שם פיפי על הפארקט

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

החמצה קריטית של מידלטון

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago

ככה חוזרים מטיים אאוט?

סומסום
סומסום
7 years ago

ממש.
קיד איכזב מאוד. מאוד.

סומסום
סומסום
7 years ago

יאניס עם 2-7-15-24. בן 22 בגובה 2.11.
ישפר את הקליעה מבחוץ, במיוחד מהשלוש, ויש לכם את ה-סופרסטאר של הליגה. אלה מספרים של לברון. לא פחות.

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

לאורי ניצח את המשחק

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago

איזה סל ענק של לאורי..

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

הוא חלש, חלש, וברגע האמת הוא ושה זאת

tripledouble
tripledouble
7 years ago

יופי לאורי גידל ביצים סוף סוף

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago
Reply to  tripledouble

"סוךף סוף"??? הוא תמיד היה בנזונה שלא שם על אף אחד

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
7 years ago
Reply to  מנחם לס

אלוף הטרולים אתה תאמין לי..

tripledouble
tripledouble
7 years ago
Reply to  מנחם לס

חחח מנחם כתבת לפני 20 דקות שהוא שחקן רך שמתחבא, עד המהלך האחרון הוא ברח מהארחיות לפחות חיפה על זה עם סל גדול

גיא
גיא
7 years ago

גיים אובר. קייל לאורייי

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

יאללה. חוזרים לבוסטון. יש לי בעייה. אין רעים הערב. על מה אני יכול לכתוב?

Mbk
Mbk
7 years ago
Reply to  מנחם לס

על שושנה מהמעורב

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
7 years ago

הציל את הסדרה, לא רק את המשחק.

tripledouble
tripledouble
7 years ago

לטורונטו יש מספיק כשרון וניסיון בסגל כדי למעוך את מילווקי בסוויפ או במקסימום 5 משחקים, במקום זה הם חייבים לעשות פיפי במכנסיים ולגרום להכל להראות קשה יותר. לאורי צריך להיות אגרסיבי כמו במחצית הראשונה ולא לפחד כמו במהלך האחרון ויש להם סיכוי נגד כל קבוצה במזרח כולל קליבלנד הנוכחית חסרת ההגנה.

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
7 years ago

הסל של הדינוזאורים מכושף!
3 סלי 3 הסתובבו בטבעת וברחו החוצה

סומסום
סומסום
7 years ago

איזה פספוס ענק של מילווקי. ענק.
ברוגדון ובמיוחד דלי, מפספסים שלשות, דלבדובה מטיח אותם בלוח, לא בכיוון בכלל. ואז מידלטון, השוטר הטבעי היחיד שם, נדחק לקליעה רעה במיוחד, בסוף שעון, אחרי טיים אאוט בפוזשן מכריע.
כשיש לך טוני סנל וטלטוביץ', קלעים הרבה יותר טובים, על הספסל, סנל עם 4 מ-6 מהשלוש. ומה עם ביזלי, שבכלל לא שותף.
ממש ניהול משחק גרוע של קיד בקלאצ'.

Mbk
Mbk
7 years ago
Reply to  סומסום

סומסום
למה פמילייה חטף 15 משחקים בחוץ ?

סומסום
סומסום
7 years ago
Reply to  Mbk

כתב אישום על דומסטיק מכות, שבוטל לבסוף. כנראה סגרו משהו שם. די מבאס האמת.

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago
Reply to  סומסום

לגמרי. ניהול רע מאוד של קיד בסיום.

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

רונדו פנטסטי ממש

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
7 years ago

קל מידי
מחורבן מידי
שיקגו
בוסטון בהתאמה

Mbk
Mbk
7 years ago

כמו בגיים 1
באטלר פותח מבערים בחצי ה 2
נראה את הירוקים יוצאים מזה

גיא
גיא
7 years ago

שיקגו נראית חיה רעה

גיא א
גיא א
7 years ago

אחרי עונה שלמה של יחסי שלום שלום לא חמים במיוחד באטלר ורונדו הפכו לבאטמן ורובין!

trustheprocess
trustheprocess
7 years ago

ההגנה של רונדו ובאטלר על תומאס היא מדהימה.
רונדו מתחיל איתו חזק ואז תומאס מנסה לקבל חסימה מאחד הגבוהים אבל ג'ימי באטלר מזהה את זה ונותן הוראה לגבוה לעשות איתו חילוף לפני החסימה ואז בעצם אחרי החסימה תומאס נשאר מול באטלר שהוא שומר אפילו יותר טוב מרונדו,
תכנית הגנתית מצוינת ומבוצעת נהדר

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

טריםלדאבל, טורונטו היא הקבוצה הכי פחות את[לטית בליגה. היא לא תמעך את טורונטו. אני לא מאמין שהם ינצחו אפילו אחד במילווקי ויחזרו הביתה 3-1

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
7 years ago
Reply to  מנחם לס

מה כתוב כאן?

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

דוויין מיי בוי!

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
7 years ago

מי שמעביר הוראות בהפסקות אלה רונדו ווויד ובמיוחד רונדו

סומסום
סומסום
7 years ago

אחרי כל השכלולים והניתוחים והאנליזות, החולשה הכי יסודית של בוסטון, מובנת לכל ילד בשכונה:
הם נורא נמוכים! זה לא פייר ככה!

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago
Reply to  סומסום

הם לא יותר נמוכים משיקגו

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

בגלל המשחק של רונדן MCW לא רואה פרקט לשנייה

גיא הרשע
גיא הרשע
7 years ago

אני לא חושב שהייתה סדרה בין מקום 1 למקום 8 עם הפרשי רמות כל כך מזעריים.

(וההפרש שיש, מסתבר שהיה לטובת מקום 8…)

trustheprocess
trustheprocess
7 years ago

מירוטיץ' הזה לוקח זריקות איומות

tripledouble
tripledouble
7 years ago

תראו את זיפסר הזה הגיע משום מקום ומשחק כאילו משחק 20 שלו בפלייאוף

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

MCW – מזל יותר משכל

trustheprocess
trustheprocess
7 years ago

MCW הזה הוא חתיכת אפס, במקום להריץ את השעון עד הסוף ולרדת ביתרון 13 או 15 הוא מקבל גג עם חדירה מוקדמת מדי ללא צורך.
בגלל זה הוא לא משחק , אין לו מושג

סומסום
סומסום
7 years ago

הכניסו את mcw כדי שיהיה יותר שקול.
עולה לבולס ב-4 נקודות בסוף הרבע.
טרונצ'ו.

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

קווה שבמשחק של הקליפרס יילכו מכות כי אחרת אין לי מה לכתוב

trustheprocess
trustheprocess
7 years ago
Reply to  מנחם לס

תחפש בגוגל את אשתו של דיוויד פיזדייל , שני בלוגים אתה יכול לכתוב עליה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
7 years ago
Reply to  trustheprocess

וואו !!!

גיא א
גיא א
7 years ago

MCW לא מצליח להתעלות על עצמו. איבדתי תקווה

tripledouble
tripledouble
7 years ago

בשיקגו יש שילוב של שחקנים מדהימים, שחקנים ללא הרבה כשרון אבל המון נשמה וכמה שאין לי מושג איך הם הגיעו להיות שחקני כדורסל אהמ פליסיו MCW אהמ

גיא
גיא
7 years ago

רבע לבוסטון להציל את העונה

trustheprocess
trustheprocess
7 years ago

לא היה בהיסטוריה טרייד יותר טוב מ MCW תמורת בחירת הלוטרי של הלייקרס

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
7 years ago

יש בגארדן כרגע את כל התנאים לאיזו תגרת אגרופים איכותית.

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
7 years ago

מי החשודים?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
7 years ago

בוא נראה :

*הצב שרואה גמד מנסה להיכנס לו לנעליים
*הגמד שאיבד את אחותו ונראה לא הכי יציב רגשית, וצורח על חבריו.
*ארוך השיער שהמחסן אצלו בבית מלא בשלדים וכתפיים של קווין לאב
*לופז
*הפלופר שמחפש אקשן

וזה רק טעימה

tripledouble
tripledouble
7 years ago

חחחחחחחחחחחחחח גאון אתה

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
7 years ago

סמארט לא חכם

trustheprocess
trustheprocess
7 years ago

זהו , בוסטון התחילו עם כל הפלופינג והשופטים נותנים להם כל שריקה

tripledouble
tripledouble
7 years ago

MCW זה ראסל ווסטברוק רק בלי האתלטיות

פינקי
פינקי
7 years ago

תומאס כל כך קטן, איך הוא עושה את זה?!

גיא
גיא
7 years ago

תומאס נהיה לברון מהעונשין 😕

trustheprocess
trustheprocess
7 years ago

MCW מנסה בכל להחזיר את בוסטון למשחק , מה הוא עושה על המגרש הויברג יא דביל

גיא הרשע
גיא הרשע
7 years ago

ההבדל הגדול במשחק בין 2 הקבוצות מסתכם במספר 13.

13 מיליון מרוויח העונה רובין לופז,
26 מיליון (ברצינות! 26,540,00$) מיליון מרוויח אל הורפורד.

הפער בין ה-2?
13 מיליון שהורפורד מרוויח יותר,
13 נק' שלופז קלע יותר מהורפורד הלילה (ובכלל. אחד החוזים הטובים בליגה, החוזה של לופז. ותודה לניקס!!!)

גל אל-איי
7 years ago

זו הייתה ההחלטה הכי שערורייתית של פיל ג׳קסון, להחליף את לופז בנואה. אידיוט מושלם שמקבל על כך 12 מיל בשנה

סומסום
סומסום
7 years ago

מנחם, הסלטיקס בפירוש נמוכים.
תומאס, 1.75
בראדלי, 1.88
קראודר, 1.98
אלה שלושה סטארטרים שלך. סובלים מנחיתות גובה משמעותית.
תוסיף את סמארט, המחליף הראשון, 1.93.
ננסלטיקס.

trustheprocess
trustheprocess
7 years ago
Reply to  סומסום

שששששששששש…דני איינג' גאון , הוא יודע מה הוא עושה

סומסום
סומסום
7 years ago

שבעה רבעים ושיקגו עדיין לא הפגינה את המלט-דאון המפורסם שלה.
יגיע הערב?

גל אל-איי
7 years ago

עכשיו ברור למה לברון החליט בשבי לו להאחז במקום השני במזרח. בוסטון עוד תחטוף סוויפ – עונה של שיאים בלתי יאומנו כבר אמרנו?
קאבס – טורנטו
וושינגטון – שיקאגו
אחלה חצי גמר

trustheprocess
trustheprocess
7 years ago

זה כזה תענוג לשמוע את אוהדי בוסטון שורקים בוז לקבוצה שלהם בבית

סומסום
סומסום
7 years ago

16 לבולס, 6 דקות לסוף!

tripledouble
tripledouble
7 years ago

תענוג המשחק של שיקגו תענוג

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
7 years ago

היה לסטיבנס 4 טיים אאוט למה הוא שומר אותם למה
מנחם כסח אותו במעורב יהיה מכות

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

אני מת על דוויין. עצוב לי להיות ענגד בוסטון רק בגלל דבחרתי בשיקגו לנצח את המזרח

גיא א
גיא א
7 years ago
Reply to  מנחם לס

אני גם מאד אוהב את בוסטון אבל שיקגו הם כזה סיפור מטורף. להזכירך זו הקבוצה שברוקלין והניקס מעכו לפני פחות מחודש

פינקי
פינקי
7 years ago

סמארט מחרב להם את המשחק

גיא א
גיא א
7 years ago

רונדו בזון אחר היום. הוא בפלאשבק לימין הגדולים בבוסטון. פשוט תענוג

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

ווייד של מיאמי במיטבו

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
7 years ago

לברון יכול לשחק את מייקל סקופילד בתור הנמלט …מהבולס

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

הגרמני לא שייך.

סומסום
סומסום
7 years ago

הויברג, טיים אאוט דחוףףףףף.

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago
Reply to  סומסום

סומסום כנראה שעד ג"ס אנחנו אוהדים אותן קבוצות

סומסום
סומסום
7 years ago
Reply to  מנחם לס

ככה נראה, למרות שכאוהד דטרויט אסור לי מוסרית לגלות שום אהדה לבולס. לא נורא, יסלחו לי.

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

למה הגרמני? היכן פורטיס? וולנטיין?

גיא א
גיא א
7 years ago
Reply to  מנחם לס

ולנטיין יובש עד עכשיו שזה מאד תמוה כי אם יש משהו שראינו על דנזל במשך העונה זה שהוא מסוג השחקנים שלא מפחד מרגעים גדולים

שליו
שליו
7 years ago

כאוהד בוסטון קשה לראות את זה.
תומאס מחטיא עונשין כמו שלא החטיא בחיים
לוקחים זריקות רעות לשלוש במקום ללכת לצבע שזה מה שעשה את הריצה בתחילת הרבע השלישי.
כנראה בוסטון יפסידו בסדרה לצערי, גם אם הם ינצחו במשחק השלישי בשיקאגו, רק נס יוכל לתקן את הריבאונד של בוסטון. חייבים בקבוצה וטרנים עם ניסיון פלייאוף רציני והיחיד שלנו זה אל הורפורד אני חושב.
הדבר הכי חשוב בפרי אייג'נסי יהיה להביא ביגמן טוב שיהיה ליד הורפורד וייקח ריבאונדים וישים נקודות בצבע.
מקווה שיביאו את מילסאפ, איבאקה או גיבסון

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago
Reply to  שליו

אף אחד מהם לא גבוה מספיק

שליו
שליו
7 years ago
Reply to  מנחם לס

יש להם גודל מספיק טוב לדעתי והם יכולים לתרום בהתקפה גם.
כל אחד מהם יהווה שדרוג על פני ג'ונסון ואוליניק.

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

אוליניק רשום כסנטר אבל הוא בפרימטר יותר מאשר תחת הסל. זלר כבר יותר טוב

גיא
גיא
7 years ago

לא גמור?

פינקי
פינקי
7 years ago
Reply to  גיא

גמור

גיא א
גיא א
7 years ago

מה הסיכוי שקליבלנד נמנעו בכוונה מהמקום הראשון כדי לא לפגוש את הבולס?

גיא א
גיא א
7 years ago
Reply to  גיא א

סיכוי מזערי כמובן, אבל זו מחשבה מעניינת

tripledouble
tripledouble
7 years ago
Reply to  גיא א

מיליון אחוז, ללברון אין שום חשק לפגוש את באטלר, רונדו ו-וויד על הסיבוב הראשון בטח לא אחרי הסוויפ שחטף מהם במהלך העונה

גיא הרשע
גיא הרשע
7 years ago
Reply to  tripledouble

בהתחשב בעובדה שמספר ימים לפני סוף העונה שיקגו הייתה בכלל במקום ה-7 במזרח,
אז התשובה היא ככל הנראה – "לא".

tripledouble
tripledouble
7 years ago

אני לא חושב שזה מקרי שב-2 המשחקים האחרונים לברון וקיירי לא שותפו, באותו זמן אינדיאנה הייתה במשחק אחד מעל שיקגו ולבולס נשארו משחקים נגד אורלנדו והנטס. לדעתי היה פה הימור מושכל

גיא א
גיא א
7 years ago

כמו שאמרתי סיכוי מזערי- זו הייתה סתם מחשבה

סומסום
סומסום
7 years ago
Reply to  גיא א

היו הרבה שאמרו את זה, במיוחד כשלברון וקיירי החליטו לשבת במשחק המכריע עם מיאמי.
זה הרגיז במיוחד את אוהדי אינדיאנה, שאמרו, לברון לא רוצה את שיקגו בסיבוב ראשון, אלא אותנו.

מתוכנן או לא, בינתיים קשה להתווכח עם התוצאות.

גיא
גיא
7 years ago

גמור גמור

tripledouble
tripledouble
7 years ago

וויד אחד בפלייאוף שווה כמו חצי מהסגל של בוסטון

tripledouble
tripledouble
7 years ago

חחחחחחחחחחח אני מת פליסיו הרס במהלך העונה לוויד טריפל דאבל ועכשיו הרס לרונדו

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
7 years ago
Reply to  tripledouble

הוא ממש הרגיז אותי שלקח לו את הריבאונד ….

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
7 years ago
Reply to  tripledouble

מעניין, זו יכולה להיות הסטט' הבאה שינסו לעבוד עליה..

סומסום
סומסום
7 years ago

אז התחזית האופטימית מאוד לקראת עימות שיקגו-בוסטון, שהזהירה את הסלטיקס, מסמנת בינתיים וי גדול:

סופרסטאר באטלר, צ'ק
נסיון פלייאוף די-ווייד, צ'ק
רונדו מגיע לבוסטון להראות משהו, צ'ק
יתרון גובה וריבאונד משמעותי, צ'ק
מירוטיץ' אקס-פקטור, צ'ק

הסלטיקס צריכים לטפס עכשיו על הר.

גיא א
גיא א
7 years ago

מברוק להויברג על השוואת שיא הניצחונות בפלייאוף לבראד סטיבנס

גיא הרשע
גיא הרשע
7 years ago

tripledouble, כשלברון וקיירי ישבו, זה כבר לא היה תלוי בקליבלנד.
הם איבדו את המקום הראשון העקבות מצמד הפסדים לאטלנטה ב-7 וב-9 באפריל. אז שיקגו עדיין היו במקום ה-7 במזרח.

ב-7 באפריל הקאבס הפסידו לאטלנטה בבית, וב-9 הם הפסידו לאטלנטה בחוץ, אחרי הארכה, במשחק בו אטלנטה חזרו מפיגור 26 נקודות ברבע האחרון, במשחק בו לברון שיחק 47 דקות.
זה לא היה משחק שקליבלנד הפסידו בכוונה.
אחר כך, זה כבר לא היה בידיים שלהם.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
7 years ago

אז אתה בעצם רומז שלברון שקשק מאינדי ולכן ניסה לתפוס את המקום הראשון ? סמיילי

סומסום
סומסום
7 years ago

גיא, אתה טועה.

הקאבס הגיעו למשחק לפני אחרון במקום ראשון משותף, עם יתרון שובר שוויון על בוסטון, *אחרי המשחקים עם אטלנטה*.

והמשחק בו הם איבדו את המקום הראשון היה המשחק במיאמי –
לברון וקיירי ישבו בחוץ.

כך שבפירוש יש תשתית עובדתית, לפחות, לתיאוריית ההפסד המכוון.

סומסום
סומסום
7 years ago
Reply to  סומסום

ואני אומר את זה בלי לבדוק – אני פשוט זוכר שבאותו ערב רפרפתי קצת בבלוג של אוהדי אינדי, לא זוכר כבר למה, והם היו רתוקים למשחק של הקאבס במיאמי, וקיללו את לברון על הוויתור המכוון, שימנע מקליבלנד מלפגוש את שיקגו ולקבל את אינדיאנה.

גיא הרשע
גיא הרשע
7 years ago
Reply to  סומסום

מתנצל, אתה צודק.
שכחתי שבוסטון הפסידו גם הם לאטלנטה.

סומסום
סומסום
7 years ago

לא צריך להתנצל – נדמה לי שזו הפעם הראשונה שכתבתי "גיא, אתה טועה" 🙂

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
7 years ago
Reply to  סומסום

גם לי נראה שזה היה בידיים שלהם, והם החליטו לזרוק את זה, אבל לא בטוח שבגלל שיקגו, יכול להיות שהם באמת העדיפו לנוח אחרי הדקות הרבות באטלנטה, והעובדה שיש להם ביתיות עד בוסטון אותם הם רמסו בגארדן כמה ימים לפני.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
7 years ago
סומסום
סומסום
7 years ago

סופסוף ראיתי את צמד שדרי הבית של יוטה, והם מאמתים את כל החשדות – שני סוטים מורמונים שמבטיחים ניסים לקשישות, פרייז דה גוד לורד הללויה:
http://imgur.com/a/CZ2M0

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago

מתי בפעם האחרונה מדורגת 8 הובילה 2:0 על מדורגת 1?

הבולס האלה הם תופעה מרתקת. הם היו לוקחים אליפות אם TNT היו משדרים את סדרת הגמר.

גיא א
גיא א
7 years ago

# TNTBulls עובד רק בעונה הרגילה. יש כאן כתבים שאשכרה בדקו את זה

סומסום
סומסום
7 years ago

החדשות המעודדות ליוטה הן שרודי גובר מזיז את עצמו, התחזית הזהירה מדברת על חזקה למשחק עוד שבוע-שבועיים.
השאלה אם הג'אז יחזיקו מעמד עד אז, זה אומר שהוא בחוץ לפחות גם במשחק 3.

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago

יוטה במוד אינגלס-
מריצים את הבאסה בסבבה. מקסימום נחזור עם 1:1 הביתה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
7 years ago

מנחם תראה את מה שtripledouble כתב לך על אשתו של דייוויד פיזדייל !!!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
7 years ago

סליחה trusttheprocess

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
7 years ago

היא בלבלה אותי לגמרי. איזה יום היום?

סומסום
סומסום
7 years ago

רק 3 קבוצות בתולדות ה-NBA חזרו מפיגור 2-0 בבית לנצחון בסדרה של 7:
לייקרס 1969, על סן פרנסיסקו ווריורז, ניצחו 2-4
יוסטון 1994, העונה האגדית, על פיניקס סאנס. ניצחו 3-4
דאלאס 2005, על יוסטון רוקטס, ניצחו 3-4

גיא הרשע
גיא הרשע
7 years ago
Reply to  סומסום

שנה אחרי שיוסטון חזרו מולנו מפיגור 0 – 2 בבית, הם התעלו על עצמם וחזרו מפיגור 1 – 3 .
כמובן שבאותן שנתיים הם גם זכו באליפות.

סומסום
סומסום
7 years ago

אתה בטח זוכר הרבה יותר, אבל נדמה לי שהסדרה האמורה עם הסאנס, היא אחד הגדולות אם לא ה-. כולל גיים 7 של האקים, סטטיסטיקה משוגעת. או שאני מבלבל עונות?

גיא הרשע
גיא הרשע
7 years ago
Reply to  סומסום

גם הסדרה של 94', וגם זו של 95', הסתיימו ב-7 משחקים.
ההבדל הוא שב-94', משחק 7 היה ביוסטון, והוא התנהל בשליטת יוסטון.
ב-95', הפלייאוף הפסיכי של יוסטון, אז ניצחו את כל הסדרות ללא ביתיות
(3 – 2 על יוטה בסיבוב הראשון, 4 – 3 על הסאנס, 4 – 2 על הספרס, 4 – 0 על אורלנדו),
2 הקבוצות שוב הגיעו למשחק 7, אותו משחק דרמטי שנגמר על חודה של נקודה,
אותו משחק דרמטי בו קווין ג'ונסון היה 21 – מ-21 מהעונשין, ואת הקליעה ה-22, הנקודה החסרה, הוא החטיא. (46 נקודות ו-10 אסיסטים היו לג'ונסון באותו משחק.)

גיא הרשע
גיא הרשע
7 years ago

ולאקים אכן היה משחק 7 מפלצתי ב-94'. 37 נקודות, 17 ריבאונדים.

סומסום
סומסום
7 years ago

אהה. אכן בלבלתי ולזה התכוונתי.
זה משחק שאראה בהקדם שוב. שתי קבוצות אגדיות.

הייט אשברי
הייט אשברי
7 years ago

אם יש אליפות עם כוכבית , זאת האחת . כשאתם-יודעים-מי פרש זמנית .

גיא הרשע
גיא הרשע
7 years ago

אין אליפות עם כוכבית.
ב-95' ג'ורדן שיחק, והפסיד לאורלנדו.
אותה קבוצה שהפסידה 0 – 4 ליוסטון.
מספיק לראות את המאזן של שיקגו עם ג'ורדן עד 96' נגד יוסטון והספרס בשביל לדעת שהשינוי הגדול של 96' הוא התולעת.

עגל
עגל
7 years ago

נכון

עגל
עגל
7 years ago

הייט, ממישהו בגילך לא הייתי מצפה לומר דבר כל כך שגוי (מילים יפות לקשקוש)

הייט אשברי
הייט אשברי
7 years ago

הוא חזר רק לפלייאוף . לא בכושר משחק . וכמובן כשהבולס מדורגים 5 בלבד מהעונה הרגילה ובלי ביתיות .

הייט אשברי
הייט אשברי
7 years ago

עגל "שם חסר" – לא תאהב לשמוע את זה , אבל לולא פרישת מייקל לא הייתם זוכים באותן אליפויות .

גיא הרשע
גיא הרשע
7 years ago

בשנים 88' – 98' , המאזן בין ג'ורדן לאלאג'ואן הוא 12 – 5 לטובת אלאג'ואן.
והתירוץ של 95' (לא בכושר, ללא ביתיות) הוא רק תירוץ. זה לא שהבולס בלעדי ג'ורדן היו קבוצת תחתית (וגם יוסטון באותה עונה היו ללא ביתיות).
ג'ורדן לא חזר מפציעה, הוא חזר ממנוחה. בעוד שאר השחקנים שיחקו עונה מלאה (ומעייפת) של 82 משחקים, ג'ורדן זכה להרצה קלילה של 21 משחקים (כמעט חודשיים) לפני שפגש את אורלנדו.

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
7 years ago

הוא חזר רק לפליאוף ונתן פליאוף יותר טוב מהפליאוף שנתן שנה אחר כך כשהם לקחו אליפות.. (והם עדיין הודחו ונמנעו ממפגש עם הרוקטס)

החלודה זה קשקוש ומיתוס ובעיקר תירוץ.

הייט אשברי
הייט אשברי
7 years ago

הוא חזר אחרי שנה וחצי .
להזכיר לך , בשנה אחרי כן , הראשונה של הטריפיט השני , הבולס גם כן פירקו את אורלנדו 4 : 0 בפלייאוף .
איך זה שיוסטון עם אולג'ואן האגדי זכו פעמיים בדיוק בחור הזה בן השנתיים ? לא לפני ולא אחרי .

מתן גילור
7 years ago

אלה השנתיים היחידות בהן הגיעו לגמר. זה, לכל הפחות, לא קשור לג'ורדן.
אני לא בעל אוב ולא יודע מה היה קורה אילו, אבל זה לא שהם נפלו מולו בשנים אחרות.

גיא הרשע
גיא הרשע
7 years ago

אין קשר. זו לא שיקגו שהדיחה את יוסטון לפני ואחרי.

12 – 5 לאלאג'ואן בין השנים 88' ל-98'. וב-95', הם לא נפגשו.

והמאזן בין ג'ורדן ושיקגו מול הספרס של רובינסון?
6 – 4 לרובינסון. וזה מהרגע שרובינסון הגיע לליגה.

מי שראה וזוכר את המשחקים מאותה תקופה, זוכר שהבולס התקשו נגד קבוצות עם סנטרים הגנתיים דומיננטיים.
ככה שהכוכביות שכולם אוהבים לחלק?
אפשר, ורצוי, לזרוק אותן לפח.

ינון יבור
ינון יבור
7 years ago

גיא

הכי אני אוהב את הצליל הזה של הבלון שמתפוצץ, כאשר אתה תוקע בו סיכה קטנה… תודה

הייט אשברי
הייט אשברי
7 years ago

לא משנה מה תאמר – תמיד תישאל השאלה מה היה קורה אילו מייקל לא פרש. כך גם היתה התפישה באותן שנתיים ב- NBA – מייקל איננו , ויוסטון זכתה מההפקר.

הייט אשברי
הייט אשברי
7 years ago

"הבולס התקשו מול קבוצות עם סנטרים הגנתיים דומיננטיים " .
בטח – ב-6 שנות הזכיה הם לא פגשו בפלייאוף סנטרים הגנתיים דומיננטיים . שאזכיר לך כמה ?

גיא הרשע
גיא הרשע
7 years ago

יואינג. זהו.

ב-91' הם פגשו את הניקס, הסיקסרס, הפיסטונס, והלייקרס.
ב-92' הם פגשו את ההיט, הניקס (נגמר 4 – 3), הקאבס, והבלייזרס.
ב-93' הם פגשו את ההוקס, הקאבס, הניקס (נגמר 4 – 2), והסאנס.

מ-96', היה להם כבר את התולעת. והוא זה שעשה את ההבדל ביכולת של הקבוצה להתמודד מול קבוצות חזקות מתחת לסל.

ינון יבור
ינון יבור
7 years ago

חוץ מיואינג והניקס, שהבולס אכן תמיד התקשו מולם – אשמח אם תזכיר לי. כן.

הייט אשברי
הייט אשברי
7 years ago

בקיצור – שיניתם גירסה ואתם מתייחסים רק לטריפיט הראשון . כי בשני "זה לא חוכמה מול הדוור כי היה רודמן". נו -באמת .

אתם בשלכם – ואני בשלי . בין 1991 ל-1998 הבולס הגיעו לגמר 6 פעמים , וזכו בכל השש . הפעמיים בהן לא הגיעו – כשג'ורדן נעדר
( או חזר חלוד ) . הסבירות גבוהה שהיו מגיעים איתו לגמר גם באותן שנתיים . ואז היו פוגשים את יוסטון . מי היה זוכה ? את זה לא נדע .
אבל לא ניתן להכחיש , במבחן התוצאה , שייתכן שיוסטון נהנו מההפקר.

גיא הרשע
גיא הרשע
7 years ago

אני ראיתי את הפלייאוף של 95'. גורדן ממש לא נעדר…

הנתונים של שיקגו של ג'ורדן מול הספרס + יוסטון בשנים 88 – 98 כוללים את רודמן.
עדיין 18 – 9 לקבוצות עם הסנטר הדומיננטי.
מול אורלנדו, ראו בדיוק עד כמה רודמן חשוב –
בהפסד ב-95' ג'ורדן קלע 31 נקודות למשחק,
בניצחון ב-96' ג'ורדן קלע 29.5 נק' למשחק.
ההבדל הגדול בין 2 המפגשים?
ב-95' הבולס הפסידו במאבק על הריבאונד 40 – 41.5 ,
ב-96' הבולס ניצחו במאבק על הריבאונד 45.5 – 30.8 !!!

את ההבדל כמובן עשה רודמן שלקח 15.8 ריבאונדים למשחק בסדרה, והוריד את הממוצע של אוניל ב-3 רב' למשחק.

כל הקטע הזה של "נעדר", הוא פשוט לא נכון.

ינון יבור
ינון יבור
7 years ago
Reply to  סומסום

לא הפרדתי כלל – ניסיתי להיזכר בסנטרים פשוט. מלון לא ביג מן קלאסי כי היה זורק הרבה מחצי מרחק.

גיא הרשע
גיא הרשע
7 years ago

זה משחק ששווה 20 הפרש, אבל רק 9 הפרש במחצית.

Rocky1
Rocky1
7 years ago

הסדרות האלה (יוסטון-פיניקס) היו אולי הכי טובות שאני זוכר, בטח בטופ 5 של סדרות שצפיתי בהן. גיא משתתף בצערך שלא היית בצד הנכון של ההיסטוריה, אבל לפחות היית חלק מסדרות באמת אדירות.

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago
Reply to  Rocky1

ובנוסף, הסדרה הענקית בין יוסטון לג'אז עם השלשה האייקונית של ג'ון סטוקטון.

Rocky1
Rocky1
7 years ago

היום כבר לא עושים סדרות כאלה. ולא, הגמר של שנה שעברה לא נחשב.

עגל
עגל
7 years ago
Reply to  Rocky1

בתור אחד שהיה שם בלייב (כלומר בטלויזיה) אני אומר לך שהגמר של שנה שעברה היה באותה רמה של איכות ומתח)

Rocky1
Rocky1
7 years ago

אני מת שיוטה ינצחו היום בשביל ג'ורג' היל

Rocky1
Rocky1
7 years ago

ישר ניחסתי

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
7 years ago

איך חוזרים מטיים אאוט גרסת יוטה

עגל
עגל
7 years ago

האם הקליפרס ישמטו גם את זה?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
7 years ago

כל מה שיוטה צריכה לעשות זה להישאר בסביבה 5 דק' לסיום והשאר יקרה בעצמו.

Mbk
Mbk
7 years ago

איך אני רוצה לראות את הקליפרס מפספסים את המשחק

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
7 years ago

כל משחק בנוקאאוט שהקליפרס מובילים לקראת הסיום רואים את הגיבנת על השחקנים זה פשוט באויר

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago

אז עכשיו מתפרסמת תמונה של מרקוס סמארט, כדברי אבשלום קור, מוציא אצבע משולשת לקהל בבוסטון אחרי החטאת זריקה שלו בהפסד לשיקגו.

very smart.

סומסום
סומסום
7 years ago

רגע של ערבית:
כוס מארט אבוק (kus mart abuk) – הזה של אשת אביך.
לרוב נהגה, "סמארט אבוק".

מר כוס מארט, תמורה און אנד אוף דה קורט.

צביקה
צביקה
7 years ago

לא שזה חוכמה גדולה, אבל אני שולח אתכם לקרוא את תגובה 12 שלי, הרבה לפני שהמשחקים התחילו. אמרתי שוייד זה כמו כריש שמריח דם, ושאני לא רואה את בוסטון יוצאים מזה.
גם אמרתי ששתי האחרות יסתפקו בזה שגנבו את הביתיות. לאחר צפיה בתקצירים, אני חושב שזה תואם את מה שקרה.
לדעתי בסדרות הללו מי שיכריע אלו המאמנים, סניידר מעולה, אבל השאלה באמת האם בלי גובר יש להם מספיק יכולת. המשחק גם אמש מראה שיש להם, והם צריכים התעלות של לפחות 2 מהצוות בבית (נניח הייווארד ופייבורס, או היל או ג'ונסון) כדי לנצח את משחקי הבית ולהיות במצב של 1-3.
גם מול טורונטו, מי שיכריע נראה לי זה קיד. הוכח שיש לקבוצה את הכלים. לטורונטו יש מלא כלים, אבל לדעתי קייסי לא יצר שיטה מספיק טובה. זה בידודים והאסל וסגל עמוק היום מאוד, אבל אין שיטה, לא בהגנה ולא בהתקפה. ולדעתי קיד מסוגל למצוא את נקודות התורפה ויש לו את הסגל בשביל לעשות את זה. כך שיש פה סיכוי מעניין לצבאים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
7 years ago
Reply to  צביקה

סחתיין על התחזית המדויקת

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
7 years ago
Reply to  צביקה

כמו לקלוע שלשה מחצי מגרש בניסיון ראשון…